ge mig oktober

tror ni jag längtar eller? JAAAAAAAAAAAAAA :D
För er som inte visste det så packar jag väskorna i slutet av oktober  och drar till min bästa vän i 2 veckor som bor i Florida sedan ungefär 3 år tillbaka. Jag och min syster besökte henne sommaren 08. Och det var dom 2 bästa veckorna i hela mitt liv. Jag älskade ALLT. Aldrig trivts så bra eller kännt mig så hemma som där. Så självklart ska jag tillbaka. Denna gången över halloween.  Vi ska vara en helg i NEW YORk också.  Det låter inte helt fel va? Ska bli kul att se hur det är på high school. Och när hon är i skolan kommer jag befinna mig på stranden. Hon har fått körkort när jag kommer så vi ska göra massa roliga utflykter! Dagen jag lyfter från Kastrup kommer jag förmodligen gråta av glädje. Tror ingen förstår hur mycket jag längtar efter denna resan och vad den betyder för mig..


vi tvättar bilen (carwash babyyyy) haha


utanför stephanies hus, huset är i spansk stil typ,
love it. mysigt som fan


clearwater


påväg för att köpa godis på kvällen


spola fram tiden..

Kommentarer
Postat av: stephanie

awwwwwwwwwww

love the pictures!!!!

langtar sa javla mkt tills du kommer!!!!!!!!!

I LOVE YOOOOOOOOU

2010-01-20 @ 00:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0