frida

Första nyåret vi firade på varsitt håll. Kändes lite konstigt, fast jag går hela tiden runt och bär på känslan att något saknas, du är saknad och älskad. Jordens finaste människa. Min styrka och mitt allt. Det längsta vi varit ifrån varandra på 16 år är när jag var på Gothia, och det var 6 dagar. Nu är det vecka efter vecka. Jag är sjukt glad varenda fredag då du oftast kommer hem. Du är min styrka, du bygger upp mig igen.
Som vi brukar säga, från pappas pung! Hoppas du hade en trevlig kväll. Självklart var du den jag ringde på tolvslaget. Vem annars? Att vara tvilling är det bästa man kan vara, skulle aldrig byta bort det mot någonting!!!!
Vi har alltid varandra, vad som än händer liksom. Utan henne hade jag aldrig varit den jag är idag. Vet inte vem jag hade varit eller hur mitt liv hade sett ut. Ser upp till henne och är sjukt stolt. Att jag älskar henne mest på denna jorden har nog alla förstått. Jag älskar henne så mycket det går att älska någon. Så fan puss på dig syrran, vi är bäst du och jag.
<3





frida josefin åhsberg <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0