everything changes



haft en trevlig kväll med världens bästa + Oscar ! Haha du gissar bra du din jävel, och Hanna.. Du vet vet jag tycker. Kollade på she's the man också, älskar den filmen.
Hittade en del bra saker på gekås faktiskt, så toppen nöjd med hela dagen. Och min syster är den finaste i hela världen. Imorgon ska jag slinga och klippa håret vid halv 12 hos Linda. Behövligt och sååå skönt. Känna sig lite fin och "inte så grå" längre, fattas bara den där sommarbrännan. Men några månader kvar till sommaren xd så det får vänta. Måste bara säga att jag saknar våren och sommaren, det var verkligen den bästa tiden i mitt liv och jag har aldrig mått så bra. Snackar om det med sugge nu, hade gärna återupplevt det igen. Riktig lycka alltså!!!
Och nu är allt nytt, ny skola, ny klass, nytt folk. Vintern och mörkret är här. Allt känns så annorlunda. Visst det mesta är as bra nu också, men det är endå något som.. ja. men det ordnar väl upp sig med tiden precis som allt annat. Vet iaf att jag aldrig ska sluta kämpa, aldrig tracka ner på mig själv igen. Har så mkt längtan och hopp i kroppen, tror ingen förstår egentligen. Nu ska jag somna nöjd och glad!
PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0