yepp



den här lilla sötrövfisen ska jag pussa på imon, kanske mula han med :D Min favorit.
Vi ska nämligen ut till dom imorgon och åka pulka,grilla o grejer.
Bild ifrån kreta i maj, gah så brun man var!

gör en sån här lista, har inte så mycket annat att göra..

Den här listan hittade jag på cosmopolitan.se!

Matvanor:

Bästa maträtt? lax och pasta

Bästa dryck? vatten går alltid hem

Hat dryck och maträtt? lever och rödvin

Bästa alkoholdryck? cider+vittvin

Använder du smör på smörgåsen? SMÖRgås hette det? så ja ;)

Smågodis eller färdiga påsar: lösgodis ska de va

Favoritglass? ben&jerrys


Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? jag betalar oftast inte mina kläder själv :P

Har du mer skor än kläder? nejnej

Favoritplagg? många

Hatplagg? utsvängda byxor, big nono!


Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? pluggar

Vad vill du bli? funderar..

Trivs du med ditt jobb/din utbildning? jadå

Är lönen viktigast? nej

 

Boende:

Lägenhet eller hus? hus

Framtidsplaner med boende? snygg lägenhet

Litet eller jättestort? lagom


Landet eller mitt i stan? stan!

Mysigt eller sterilt? mysigt

 

Lite allt möjligt:

Har du barn? 16 år så nej..

Är otrohet okej? nej!

Älskar du någon? ja

Betyder familjen mycket för dig? mest

Är du lojal? absolut

Tycker du om att dricka dig full? inget jag gör varje dag precis

Hemmafest eller krogen? beror på

 

----------------------------------------------------------------------------------------------

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? vill helst inte röra matteboken..

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? luft

3. Vad var det senaste du såg på tv? biggest loser

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är: halv 8? okej jag kollade (a)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? TV

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då? gick till och från frisören

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? kläder

8. Vad har du på dig? ifk stället

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad? privat

10. När skrattade du senast? några minuter sen

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? allt möjligt

12. Har du sett något konstigt på sistone? kollar på jerry springer just nu så JA

13. Vad tycker du om den här utmaningen? okej

14. Vilken var den senaste film du såg? she's the man

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? ett hus/lägenhet i flera länder bla

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara? fred och fattigdom

18. Tycker du om att dansa? yes

19. George Bush? snopp

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? haha ingen aning

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? OOOOM jag skulle :D

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? VA?

 

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0