a moment like thiiiiiis

hejsan :)
Sitter här i mitt mysiga rum, precis plattat håret, lyssnar på banden som ska på way out west i sommar. Och mår alldeles fantastiskt.
sista lektionen för dagen var bad. Eller snarare simning. jag eve och lina ägde ju sönder, som fisken i vattnet ungefär, fast lina plaskar som en flodhäst! hiihi. Ne jag älskar er två, mina fina bästa <3
Sen bastade jag och Eve till halv 5 ungefär. Det var mega härligt, även att prata om allt och inget, som vi alltid gjorde förr! saknat det.. min lilla fis du är bra.
Kom hem halv 5 alltså, och träningen började en timma senare så var tvungen att stressa som satan.
Det var många sjuka och en del var i göteborg med skolan så vi var bara 10 på dagens träning. men det var en lugn och skön träning, såna övningar jag gillar!
Nu har jag precis packat en liten väska tills imon, tar tåget vid kl 2.  Tror ni Lina är glad eller? JA. Känns så härligt, då mår jag som bäst.. åka själv iväg till en större stad, där väntar min syster på mig.
Hon tränar till halv fem så jag får gå på stan i kanske 2 timmar helt själv, gärna för mig! :) åååååh! Ursäkta men är bara så glad ikväll!!!!! Annars går jag väl hem till hennes och stinas lägenhet om det blir för långtråkigt att traska runt själv, men ingen risk :)
Det snöar och då snackar jag inte lite heller, känns som man är uppe i norrland. HATAR SNÖ, trivs inte alls i detta klimatet.. Jag bor kanske 2-3 hundra meter ifrån skolan, det var omööjligt att cykla. Och jag mitt smarthuvud hade mina svarta converse på mig idag, får skylla mig själv. Så är det när huvudet inte sitter där det borde ibland.
Vi hörs kanske imorgon. Annars får ni ha det super, så ses vi på fredag!
Puss.

Twilight boken väntar på mig :*


Kommentarer
Postat av: mariana DG

<33

2010-01-28 @ 18:49:26
URL: http://andresbabiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0