måndag eftermiddag



Tror ni jag har läst en enda glosa, tror ni jag ens öppnat böckerna? NEJ.
Istället sitter jag här i den alldeles för sköna soffan, the hills/the city är på TV och tja.. jag gör absolut inte det jag måste göra. Men ska göra det jag måste nu och sen slappa röv. Lina fick lite tillskott i plånboken idag(hihi) så blev ännu mer shoppingsugen nu än jag var tidigare. Sett en snygg väska på gina och massa annat som jag är pepp på att få med mig hem.. förlåt mamma!!! Har lovat henne att inte köpa fler kläder på ett tag nu, men det går inte så jätte bra.. Vadåå jag kan inte låta bli ;S Men ska sluta, ska försöka iaf!
Och jag längtar tills på torsdag, älskar växjö, men jag älskar min syster ännu mer. Kommer ju knappast vilja åka hem. Det sista jag ska hoppas innan jag avslutar detta inlägget får bli att snön försvinner NU. Asfalten och gräset, jag saknar er!
PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0