when I grow up


lönen och lite annat ;) HÄRLIGT!!!!

Känner mig betydligt piggare idag. Vilket betyder att  jag kan följa med till Riccard och Sabina imorgon. Åh :) Det ska bli jävligt skönt och roligt! Umgås HELA familjen, imorgon är den komplett och inget slår oss ;) hihi.  Sitter och tittar på top model season 6. Tror jag blivit beroende, kanske? Jag sitter och längtar till allt som kommer att hända, jag är en.. ja vad ska man säga? typ drömmare eller att  jag  alltid ser frammåt! Längtar till framtiden. För just i dagsläget vägrar jag tänka på BARA nuet, visst det gör jag det med. Men framtiden får mig att le.
Nu ska jag äta "frukost".. eller ah lunch. En sjuukt god kycklinggryta väntar på mig, yummie!
Min syster kommer hem ikväll, jublar!!  Jag ska gå upp till garderoben efter jag ätit och rota fram några bra gamla filmer, nostalgi baby!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0