ekonomi arbetet väntar

har sovit en stund nu och mitt ekonomi arbete väntar. Ska faktiskt bli roligt :) Är som sagt väldigt uttråkad! Och jag är trött på allt som har med TV och data att göra. Ska även jobba ifatt det jag missat i svenskan.
Måste stanna hemma imorgon också, tyvärr. Febern steg idag.. Känns väldigt surt men hade knappast orkat att gå till skolan.
Jag och mamma skulle på begravning imorgon också, men mamma tyckte jag skulle stanna hemma istället. Tänk er själva, sitta i kyrkan, hosta och nysa var tredje minut när folk gråter/sörjer våran älskade märta.. nej tack. Ville hemskt gärna gå för hon va en otroligt fin och mysig människa. Min förskyldning kom riktigt olägligt! Har två matcher i helgen, lördag och söndag. Men ska följa med till Skövde istället. Vi ska hälsa på min storebror över dagen på lör :) Så lycka till på båda matcherna brudar, kötta åt mig också!
Ekonomi väntar, ka-ching!
PUSS :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0