thailand bilder



Pratade nyss med mormor och dom hade precis tagit en tuktuk in till Patong. åååh avis, saknar det. men en dag ska jag tillbaka :) Hon hade köpt lite presenter till mig också, awsome!
Pappa kom hem med nötcreme till mig, gaah så gott :D det är min favorit. Jag tycker det är så gott att så fort jag hör ordet "nötcreme" lyser jag upp och ååhar mig. haha godisgrisen talar.

här får ni "lite" thailand bilder, och de flesta bilder tagna utav mig.
Ni kanske är trötta på alla mina resbilder, men men ;) jag älskar det!!!



när vi satt på en strandbar på kvällen fångade jag detta på bild


hotel graceland resort and spa. Finaste jag bott på!


finaste platsen jag någonsing sett eller varit på, underbart var ordet.



första dagen och blek som fan


min fina storebror bodde i thailand under några månader så vi tillbringade
självklart mycket tid med honom eftersom han var saknad hemma!


vi provade även på elefant ridning, sjukt läskigt men roligt som fan


monkey show


ja vi trivdes


syster


dykningskurs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0