2010



gokväll/natt folk! Hur eee de med er då?
Haft en helt okej kväll/natt. I början var de la sådär men haft roligt större delen av kvällen faktiskt.
Har både gråtit,skrattat,skrikit,kissat,ropat, osv osv. Men så kan de bli ibland.Sjukt god middag hos johan, trevligt hos hanna, Polis, nyårspuss x2, 7 tjejer gömmer sig i en bastu, fanny och lina lägger sig mitt på gatan (jag gör alltid det på nyår och kommer alltid att göra), kramats, haft ett prat med Petter på toa(han är bra han), haft roligt med hanna kazic, dansat röven av mig, kajsa med fint hår älskar min morfar, jag älskar mina vänner!
Ja detta låter väl kanske hel knäppt, kanske det var också. Men haft roligt iallafall! :)!
Nu ska jag sova hade jag tänkt, och det länge. PUSS.
Hoppas alla haft en rolig kväll/natt.
2010, here I come :D


I jus can't get you out of my head..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0