don't turn back

Hade en trevlig eftermiddag med mina fina friääänds! Pappa körde ner mig till träningen runt 5 och frida till tåget, buhuh.. men vet ni? På fredag har vi studiedag, så på torsdag eftermiddag tar jag tåget till frida och stannar där tills fredag lunch typ. Ska vara med henne i skolan på morgonen en stund. ( men shit är ni tvillingar? Frida vem är det? Guud ni va INTE lika) haha så brukar det låta ;) Men ska bli kul att se hennes klass,skola osv. Några lite udda men vääldigt snygga esteter ifrån Gislaveds Gymnasium ESMK09 kommer att inta Växjö på fredags morgonen. Fint! haha era galningar.
Nä men jag ser verkligen fram emot att ha en dag tsm med min syster och kanske även hennes Sebbe. Och slippa detta stället för en natt :)  Måste hem runt lunch på fredag för har ju fotbollsträning på kvällen, vill inte missa en enda träning! Om jag inte är sjuk då. Som jag varit nu i en hel fucking vecka så jag läängtar tills nästa träning och till och med att gå till skolan imorgon. Legat hemma i många dagar nu så kind off trött på att dega.  Vi hörs imorgon när jag är i skolan, tror jag.
Hoppas ni haft en bra helg. PUSS


Kommentarer
Postat av: Miranda

Åh peppar fredag nu alltså! x) och DU kan va snygg! love you! <3

2010-01-25 @ 20:02:45
URL: http://teenageboredom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0