can't help but wait



fyrhjuling är sjukt kul i snön!
haft en rolig dag ute på landet i SNÖN. För fyfan vad mycket snö det är..
Kan inte ens komma ihåg när det var såhär mycket senast? Känns som att man är
uppe i Luleå på lindvägen hos gammelmormor och hoppar från taket och åker scooter.
Hoppas detta ligger kvar lite när det väl är snö.. Och kallt som f*n är det. gah kände inte
mina tår på hela dagen! Frida mulade mig, och då snackar jag inte lite heller..kanske skiter ut snö ikväll?
Haha :D men det har varit en good day. Har träning ikväll, men mina knän sviker mig, precis som dom gjort i 3 år nu.. är så jävla trött på det så jag spyr. Vill ju träna extra mycket, vill utvecklas ännu mer,  jag tränar tis,ons,tors,fre,lör,sön. Och klart dom påfrestas ännu mer då. Men idrott är mitt liv. Gör mig lycklig och pigg. Så jag kan inte vila, det finns inte i min värld just nu. Men en dag kommer jag väl bli tvungen, den dagen, den sorgen.. haha :)
Nu ska jag kolla på film och mysa.. :D
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0