bussjävlar

hej
rubriken får tala..ja saker och ting blir inte alltid som man vill eller tänkt sig.. Det gick inga bussar dom tiderna jag kunde och behövde vara hemma. Så jag fick stanna hemma. Men men det gör inte så mycket just nu faktiskt. Kommer ju fler gånger :) Hoppas ni tjejer har roligt ikväll iaf!
Konserten var SKIT BRA och vacker! Maria Möller är så jävla rolig, ni vet hon som kan imitera allt och alla? Tror hon är mest känd för Carola. Skrattade så jag grät och hon sjöng så taket lyfte nästan. ja grymt var det.
Ska gå och lägga mig nu, upp vid 8 imorgon. Växjö nästa! Friidrott sen innebandy match på det, imorgon ska vi fan visa dom vad vi går för, sist vi mötte dom funkade ingenting. Men imorgon då jävlar.. vänta ni, lina är tacklings och spring sugen.. watch out!
Enda nackdelen med morgon dagen är att det är söndag.
Vi hörs imorgon kväll.
PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0