aerobics

Träningen var verkligen rolig, jag var först i hallen. haha jag är sån, antingen är jag först av alla eller sist. Iaf, direkt när jag såg vår tränares sambo Maria visste jag vad vi skulle göra. Aerobics (stavning). Det är faktiskt sjukt jobbigt, man tänker äh vafan att flaxa lite med benen och armarna en timme är väl inget? Men JO. och NEJ vi är inte otränade, verkligen inte! Maria är sjukt speedad,vältränad och rolig så passet var just detta. Sen har jag faktiskt haft henne som dagisfröken och känt henne hela livet, min mamma har berättat att jag tyckte mer om maria än mamma när jag var liten. hahah sorry mami.  En annan träning för omväxling skull är aldrig fel.
Sen när jag kom hem sa mamma att vi skulle beställa thai mat, vem tror ni juuuuuublar ? Åååh godaste som finns, chili thai är kärlek.
Så nu är jag mer än mätt, sjukt big putmage/gravid at the moment xd !
Pratar med Stephanie, den tjejen får mig verkligen på bra humör! Planerar gör vi också, grr sexiiii! haha men tyvärr får ni inte veta. Jag längtar iaf ihjäl mig, 9 månader kvar nu "bara". New York and Florida, here I come. Önskar man kunde stannat en mycket längre tid än 2 veckor, men det får bli efter gymnasiet det.


Stå upp
För staden Göteborg
Framåt kamrater, ge allt ni har vårt lag
Vårt lag är Änglarna
Mästarnas mästare, nummer ett





på vissa bilder ser jag vinnögd ut, men nej det är jag inte! haha.
Tittar bara lite snett.. HAHAH
Nä nu ska jag va tyst. PUSS på er.






Kommentarer
Postat av: stephanie

jag tycker att du borde stanna har (:

2010-01-04 @ 21:32:35
Postat av: Lina

du vet vad jag sagt <3

2010-01-05 @ 00:29:37
URL: http://liinasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0