10 januari



Nu ska jag "fixa" iordning mig för natten, kan man göra det förresten? Fixa sig inför natten? Nja låter rätt knäppt ju :) Men borsta tänderna, tvätta ansiktet, victoria secret body lotion(love) och somnar ALLTID till dom här fina grabbarna: kärlek.. boys like girls <3



Och imorgon börjar skolan. Bra eller dåligt? Tja helt okej faktiskt.
Hoppas alla kan sova nu sista kvällen, tror jag inte är ensam om att ha vänt på dygnet totalt. Loggade SNABBT ut från facebook nyss, alla verkar ha ångest och fullkomligt h-a-t-a-r att skola,jobb och vardagen sätter igång som vanligt igen? Men visst lov är ju inte helt fel de heller :) Hoppas alla haft det as gött och njutit av ledigheten. Vet inte vad jag ska skriva mer så bättre jag stänger ner datorn och gör något annat. Sängen lockarrrrrrr..
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0