When You Believe

" Now we are not afraid
Although we know there's much to fear
We were moving mountains long
Before we knew we could


There can be miracles, when you believe
Though hope is frail, it's hard to kill
Who knows what miracles you can achieve
When you believe, somehow you will
You will when you believe "





Lyssnat på denna låten hela kvällen! Verkligen fastnat för den. Lyssna noga. För vad är man utan sina drömmar egentligen? Utan vilja och hopp om framtiden? Jag hade inte varit så lycklig och förväntansfull alls, mina drömmar och planer får mig att jobba ännu hårdare, att alltid tänka positivt. För en dag kommer allt slit och längtan vara värt det. Jag tror det iallafall. För om man ser ljust på dagarna som kommer och om framtiden, blir inte allting så mycket lättare då? Vill inte låta som någon präst men tror ni fattar vad jag försöker komma till här..
Orden tro,hopp och kärlek. Dom kanske stämmer endå? Det känns fan så :D För vad är man utan dom?




Kommentarer
Postat av: frida

Den bilden är så himla fin <3

Älskar dig mest av alla Lina Åhsberg...



Det är inte bara du som är en bitch, jag är värre än Dig innerst inne !

2010-02-26 @ 10:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0