vinterland

Hej!
Vi kom inte iväg till malmö imorse. Min syster skulle tävlat i inomhus SM (friidrott) nu lördag-söndag. Och vi skulle sova över i stugan i halmstad. Men igår gick dom ut med varningar att man inte skulle ge sig ut på vägarna idag. Pappa kom inte ens ut med bilen ifrån garage infarten imorse.. Jävligt otur för frida som hade haft en chans att ta en SM medalj. Det är så mycket snö att jag inte ens ser staketet på baksidan.
Och igår när mamma skjutsade mig ner till träningen så fastnade både vi och våran granne mitt på vägen.
Sitta fast i snön när jag väldigt gärna ville träna va inte roligt!! Men vi kom loss till slut och jag blev bara 5 min försenad. Blev en lugn träning igår, skott, frisparkar osv. Imorgon är det ännu en träningsmatch i hallen. Så jävla roligt :DD Fotboll har aldrig varit såhär roligt.
Idag ska jag sitta inne och plugga svenska. Skjutit upp det heela lovet, ni vet? " äh jag gör det sen, jag gör det imorgon istället" Ikväll hoppas jag på att träffa tjejerna, bra film och godis.
PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0