väldigt intressant kväll


Sebbemannen och världens bästa!

Jahopp vad har jag gjort ikväll då? Svar: ingenting alls. Har varit både tråkigt och skönt.
Sitter och kollar på USA-Finland.. BRA USA :D:D:D wohooooo! peeeerkeelee, vittu!
thihi. Imorgon ska vi simma med laget, roligt med annorlunda träning ibland.
Nu ska jag göra något, eller ja, vad finns det att göra nu? jaaajaaaa något hittar jag på ;)
vi hörs imon snyggingar
PÖSS.


Eve citat igår :  "Ja men det är så skönt att ha ett prov gjort i alla fall.. Liksom, det är några kvar, men typ, nu är har man en bajskorv pressad, liksom, och sen när man har gjort de andra kan man fisa fritt."

haha min bästa är lite speciell.. LITE





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0