when the stars go blue

Precis duschat, träningen va skön ikväll. Imorgon har jag sovmorgon och prov direkt. Dock engelska så ingen större fara. Hoppas det går bra nu bara. Men allt ordnar sig alltid som min syster säger..
Ett helt år kvar tills nästa frilufsdag och det känns himla bra, ska åka med Sebbe och Frida på sportlovet, skidor alltså. Ska försöka åka med mina knän. Det ligger en stor skidanläggning ca 2 mil härifrån, man tror inte att man är i småland när man ser berget. Så gött att just vi bor nära! Kommer ju tyskar,danskar och hela köret upp hit bara för att åka och njuta av den naturen dom inte har. haha om man nu tycker sånt är värt att lägga tusenlappar på så visst. Kanske inte min grej, men ibland är det trevligt med skogen.
Nu ska jag snart stänga ner datorn och börja läsa svenska boken. Alltid är det något ;)
PUSS.


ett snöigt och slaskigt växjö som jag saknar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0