ett roligt resturang besök



heej!
Skrev nyss ett lååångt inlägg som försvann, sjukt irriterande..
Åt på chili thai med trevliga brudar ikväll, b.la uppraggade av danskar, drack vatten, papper och penna, gick hem med en cola älskande mr, roligt man kan ha, alltså.. kvällen var sjukt rolig :D tänk att ett litet resturang besök i Gislaved en lördagskväll kan vara så rolig! Tack tjejer <3
Imorgon ska jag och JB ( som förövrigt ligger däckad här bredvid mig ) äta lunch hos m&m sen kör morfar ner oss till fotbollen. Kommer tillbringa hela min dag där nere, kan inte bli bättre på en söndag!
Fick precis ett väldigt roligt besked, men det är hemligt än så länge. Har väntat på detta kan jag säga!! Stopp, innan jag avslöjar för mycket ;)
Vi hörs imorgon kväll. Pöss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0