I see heaven

ingen bra kväll.. sämsta på länge. mitt humör och motivation är i botten. men men antar att så är det ? ibland får man deppa och tycka att allt suger. För att efter stund bli lika glad igen och förstå vad man har, att livet äger! Måste skaka av mig pressen på mig själv och inse vissa saker. Stress är det värsta jag vet. Ibland kan jag inte hantera den, och då blir det såhär.. Men nu ska jag ta mig i kragen, eller ja ngt sånt. Ska stänga ner allt. Krypa ner under täcket. Lyssna på the climb och tänka positivt. Känner mig som den vanliga lina igen. Under skrivandet av detta inlägget har jag nämligen haft alla känslor man kan ha tror jag! Med avbrott och msn prat i fullgång. Nu ska jag ta hand om mig själv..
Hoppas ni haft en bra dag iaf  :)
kram



passande bild !?  HAHA :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

i love you!

2010-02-23 @ 21:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0