jag ska fånga en ängel..



träningen va SJUKT BRA idag :) ååh ville INTE gå hem, ville träna i flera timmar till!
Gillar inställningen, gillar farten, gillar viljan!
Men imorgon är det fotbolls träning, då menar jag fotboll. Ingen styrka eller kondition, aah härligt med spel och boll! men vi bygger upp konditionen och styrkan nu,  det blir inge bra om man ska starta säsongens första match och inte är väl förberedda,både mentalt och fotbollsmässigt. men det kommer vi va. Och den som säger motsatsen(fucku), ja hoppas vi bevisar dig att du har feeel. Div 3, kom och ta oss!!!!!!

precis duschat, sitter nu och smörjer in mig. Imorgon har jag EN lektion, ovärt? Asså, 1 lektion.. gud. Det är matten som börjar halv 11 och slutar en timma senare. Då ska jag och bästa till chili thai=orgasm varning för munnen! haha..
Är jag den enda som INTE följer paradise hotel i år???? ALLA på facebook skriver att det var final i kväll. haha jaha okeej? inte sett ett enda avsnitt. Vet inte vilka som är med alls. Brukade alltid titta på det förrut but not anymore, lite synd för det är rätt roligt.
Nu ska jag sova! Hörs imon. En dag närmare helgen..
<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0