should've said no

Bastade och käkade pizza med tjejerna, görmysigt =D.  Åkte till ullared med pappa och minbästalina! Det var helt öde, inget folk alls. Jag sprang upp och ner i rulltrappan, slapp kärringarna som kör på en bakifrån, dom SKA fram just där vad JAG står med mina hälar som senare kommer krossas av deras vagn full med disktrasor och damtrosor i stolek XXXXXL. Fick med mig " bra o ha saker" hem iaf.
Ska krypa ner nu för m&m kommer och hämtar mig halv 9 imorgon. gah.. Men lite shopping hoppas jag de blir iaf.

Denna lilla sötnosen mötte mig när jag klev in genom dörren hos m&m. Mormor passade henne idag, I fell in löööööwe. Ville ta med henne hem! 10 veckor är hon och busig som fan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0