alla hjärtans dag

glad alla hjärtans dag läsare!
Eve och Jessi sov över här inatt, vi vaknade runt 10. Morfar bjöd hela familjen på god lunch idag på höganloft.
Sen samling klockan 4. Var lite små nervös innan avspark eftersom jag för första gången på 10 år skulle spela mittback.. Men det gick faktiskt bra :) Rätt nöjd för att va första matchen, men jag kan liiite bättre endå. Äh det kommer :D Och matchen vann vi med 8-3 !!!
Jenny följde med hem efter matchen, fast nu har hon lämnat mig för kvällen, hon återkommer sen ;) haha., vissa har ju iaf ngn att mysa med en dag som denna. Gulligt!
Imorgon ska vi till staden i mitt hjärta. GÖTEBORG. Himla skoj att komma iväg och ha roligt, skulle gärna stanna där över lovet men träningar och matcher står på schemat :)
PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0