someone like you



Cant tell me nothing now baby i know how to fly

Cant nothing hold me down im going to touch the sky.

Precis kommit hem, käkade lunch med Eve på chili thai! Åh va gott de var :)
Ligger helt död i min säng för tillfället, känner mig som en enda deg hög, seg överallt.
Eve är med Carro på stan, snart kommer hon hit, då ska vi plugga lite. Måste även börja städa mitt rum, det ser ut som faaa-aa-n! Så mamma blir lite glad, hon undrar hur jag ens kan sova här inne. Alla mina kläder ligger utspridda på golvet, som en tromb har dragit över min garderob! men det ska det strax bli ordning på :) Gick även till högstadiet och träffade min jenny, usch jag hatar det ordet, högstadiet.. stackars er som fortfarande går där. Lider med er ;) Saknar min högstadie klass som satan!! Aldrig gått i bättre och härligare klass, kommer nog aldrig göra det heller.
Nu ska jag dunka boys like girls medan jag plockar och fixar. Kanske jag hittar massa kläder som man glömt längst in i garderoben?
ha en bra dag :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0