som jag hade dig förrut

godmorgon
Sitter här med min rosa pyjamas och känner mig ful, glad och glad och glad! Haha härlig blandning, nä men nyss vaknat, blev rätt sent igår. Ska strax fräscha till mig lite, äta lunch med frida och försöka få med henne på volleybollen, med den surskallen hon har kommer det inte bli lätt. Men som sagt jag har mina knep :D
Annars idag ska jag inte göra någonting, tjejerna kommer ikväll! Vi ska se melodifestivalen, hoppas det är bra . Är även shoppingsugen som satan. Men jag och mamma har ett vad, vi får se hur det blir med det, redan brutit det 2 gånger. Men vaddå? Man går förbi tex gina och h&m.. det är svårt att inte slinka in och inte få med sig något ut igen.  Imorgon är det match hemma i hallen. SOM jag längtat :D
fotboll.fotboll.fotboll.fotboll. puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0