show me love

tjena :D
Hur är det med er i snön? Precis hemkommen ifrån mormor och morfar, brukar alltid gå ner till dom på tisdagarna, för då har jag inte träning förrens 8. Så passar på att träffa dom, speciellt nu när jag inte träffat dom på 3 veckor. Skolan idag gick bra, känns som att allt är lättare nu. Går inte runt och bär på någon form av ångest . Skönt! Äntligen heelt klar med ekonomi arbetet, jävlar va skönt de känns :) hoppas man slipper ekonomin nu på ett bra tag. Vi fick även franska brevänner på Samhällen, inte roligt med tanke på att vi måste gå runt till alla vaktmästare på skolan och fråga massa saker om elen, vattnet m.m,och sen skriva det till dom franska eleverna, jag tror dom bryr sig lika lite som oss hur mycket pengar elen kostar att driva på skolan? eller hur mycket vatten som används? onödigt? haha verkligen.
Nu ska jag slå upp min historia bok. har 3 prov nästa vecka, onsdag-torsdag-fredag. GAH! men det ska nog gå bra endå :) Så lika bra att börja redan nu. Då sitter man inte där sen sista kvällen och har fet ångest för att man skjutit upp det hela tiden.
Träning snart, längtar!!
PUSS.



kan även berätta att jag är glad, känslan i kroppen är tumme upp :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0