move your hands up


<3 vi saknar dig!

Träningen bestod av att springa,springa och åter springa. 8 km drygt. Men det var skönt och känns super nu efteråt. Längtar tills träningen på fredag :DDD
Nu ska jag stänga ner datorn och öppna tyska böckerna. Imorgon ska jag till tandläkaren. Min tandläkare sa att vi var i slutet av behandlingen, så förhoppningsvis ryker rälsen snart ut :)) Jag hoppas på det iaf. Nu ser man mitt golv igen, min bästa eve hjälpte mig med alla kläder. Hon fick även sånt jag inte ville ha längre. Sen tittade vi på top model och drack oboy. Haft en trevlig dag ( ingen skola alls nästan ) kan det betyda att jag längtar tills nästa lov? JA. Vem gör inte??
Jag saknar min syster, på fredag kommer hon hem.
PUSS.


Kommentarer
Postat av: stephanie

aww miss you <333 jag tanker sa mkt pa dig och langtar tills du kommer hit!

2010-02-05 @ 03:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0