måndag morgon

tjaaaalåååååå!!
Sitter på geografin, ingen jobbar, precis som vanligt :DD
Eve sitter och ler åt att jonte kommer hem ifrån Thailand, fast tror hon blir mer glad utav alla presenter han kommer ha med sig än att han kommer hem ;) hahahahha!
Frida är med i skolan idag, hon tycker vi sjukt slapp och soft skola. Är väl beredd att hålla med. Äta på lektionerna, flumma, inställda lektioner. jag klagar inte alltså, våra dagar brukar se ut så.
Hon tycker också att det är skit tråkigt.. jaja hellre vår skola än hennes PLUGG klass!
Idag ska jag till växjö med världens bästa farbror och faster, min kusin spelar. Växjö-Malmö!!!!!
Längesen jag tittade på hockeyn nu så ska bli jäävligt roligt :DDDDDD
När jag kommer hem blir det snabbpluggning och äta något. Grammatik prov på torsdag. Har alltid haft lite svårt för det så bäst att jag sätter igång idag..
PEACE ASSHOLES :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0