it's in the game


älskar er <3

Jag och mamma ska ha myskväll ikväll.
Idag sprang vi på träningen, vet inte hur många km det blev till slut. Skit samma ju. Sköönt var det och jag känner hur jag börjar bygga upp min kropp mer och mer för varje vecka. Gilla!
På söndag är det träningsmatch som gäller, riktigt roligt. Kommer nog ha matcher nästan varenda helg som kommer nu. Till mitten av mars blir det dubbla matcher på helgerna, fotboll + innebandy alltså. Men fotbollen är endå nummer 1 , har alltid varit och kommer alltid att va. Måste även titta igenom tyskan, har ett stort prov imorgon..
Vet ni vad som händer ikväll??  Arsenal-Liverpool. dröm match. GO pool, you'll never walk alone! En dag ska jag stå på anfield (det har jag velat sen jag var 10 år), bra va? :) Matchen börjar kvart i 9. Då kommer lina åhsberg att sitta bänkad med den röd-vita tröjan på mig. vet en going som också kommer sitta bänkad ;) Nu ska jag äta och sen mysa med världens bästa mammie.''







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0