It's for real now


min styrka <3


Imorgon ska jag och pappa boka mina flygbiljetter. Jag och Stephie har allt klart för oss nu och våra föräldrar är med på allt. It's for real now. åker den 27 oktober och kommer hem den 12 november. Under den tiden ska det hinnas med kryssning till mexico, shopping, high school partys, stranden, mat m.m. Och om allt går som det ska så får Stephanie sitt körkort samma vecka jag kommer. bra va? Då kommer vi va mycket mer fria! Så se upp floridianer here I come.

jag vet det har blivit himla massa tjaat om min resa dom senaste dagarna men det är för att jag tycker det ska bli skit roligt att åka och hälsa på min bästa vän i florida och åka på kryssning med henne.. är det konstigt? och ni som tycker jag tjatar mycket.. låt mig göra det då. Jag är förväntansfull och glad, låt mig vara det? Plus att resa är det bästa jag vet, finns inget som gör mig lyckligare. TACK..

Imorgon har jag match klockan 8 i ljungby, det tar ungefär 1 timma att åka dit. Så förmodligen hemma runt 12 imorgon natt. Men gah jag som ville träna fotboll imon :/ aja får stå ut, bara 2 matcher kvar nu, sen är säsongen över. Längtar sjukt mkt till att träna fotboll fullt ut, hela tiden. Underbart i mina ögon.
Imorgon ska jag äta lunch hos mormor som vanligt på loven, sen va med Sofie och Jessica =DDD Sen match som sagt.
Jag mår underbart jävla bra förresten.
PUSS<3

Kommentarer
Postat av: mariana DG

nej fan va kul de låter gumman :D

2010-02-18 @ 11:10:56
URL: http://marianadg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0