inget new york istället blir det..

vet ni?
Jag och Stephie sitter som vanligt och planerar min resa.
Det blir inget new york.. och ni vet jag som tjatat så mkt? Visst jag älskar New York och vill verkligen dit.. Men lite svårt för hennes pappa att ta ledigt och eftersom vi är under 18 så kommer vi typ kunna gå i affärer och resturanger bara. Och det blir komplicerat allting mest. Jag och Stephie åker dit nästa gång jag kommer istället, för då är vi båda 18 år och kan göra så mycket mer. då blir det under sommaren också.
SÅ därför ska vi ISTÄLLET på kryssning.
Den resan på 4 dagar är mycket billigare. Antingen blir det mexico kryssningen eller något ännu bättre. På dom båtarna finns det ju precis allt, gym,pool,disco, free food and room service. Och hennes mamma ääälskar kryssningar. Bara 2000 för en sån semester. Det är sjuuukt bra. Och passar hela min resa och planeringen.
Vi ska snorkla i mexico, sola och bada :D Låter inte helt fel. Höstiga New York får vänta på mig till ett annat år..  Så ni förstår nog att jag och stephie är väldigt excited just nu. guud va härligt. jag älskar USA och jag älskar familjen A-S.



Kommentarer
Postat av: Leonard

Fan vad kul :D:D Nej jag är inte avundsjuk Lina ;D

2010-02-15 @ 14:25:38
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: stephanie

mhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm yay.

2010-02-16 @ 01:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0