i skolan



Godmorgon! Höll på att komma försent imorse för att jag satt och kollade på hockeyn.. när jag gick stog det 4-3 till slovakien, och nu såg jag att sverige förlorade med samma siffror.. helvete!! Hoppades på en OS final mot Kanada, men nepp.
Tror jag slutar hyffsat tidigt idag, får se om det blir någon innebandy träning ikväll. Sport och simhallen har varit stängd hela veckan pågrund av rasrisk, för mycket snö på taken? gaaah jag vill trääääna!!!! Snälla våren kom fram, snälla..
Sitter på Naturkunskapen nu, min sida av klassrummet ska argumentera FÖR att människor ska svälta ihjäl, vi SKA tycka att det är bra i denna "debatten". Kommer inte säga någonting, okej att man bara ska låtsats tycka att människor ska svälta ihjäl, men endå.. hatar sånt.
Engelska väntar, ska snacka om twilight, det ska nog gå bra, hope so.
Sen svenska provet :( kommer hata grammatik ett bra tag framåt nu xd haha.
Ha en bra dag! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0