hockey<3



Hej :)
Sorry att jag inte bloggade igår men slutade halv 4 och mamma körde ner mig till världens bästa F&F vid 4.  Det tog ännu längre att köra än vanligt, folk körde fan i 60 på 90 vägen. Seeeegt som fan! Men jag och farbror har alltid en massa att snacka om som vanligt. Han är seriöst den roligaste jag känner! Bäst :)
Vi kom dit en timma innan matchen. Lite segt men att va i växjö ishall är underbart anyway. Växjö VANN mot malmööö med 6-2 !! 5-1 efter första perioden. Kusin gjorde mål, kanon stämning :DD ni kanske märkt att det är sånt jag älskar?
Sitter på svenskan nu och ska precis börja med litteratur, hmm..
Idag ska jag plugga svenska grammatik och ha utvecklingssamtal.
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0