here I am

hejsan!
Blogg.se funkade inte alls igår. Så here I am. Tänkte lägga upp lite bilder ifrån gårdagen. Var ju i Göteborg med jennybenny. Det var skit kul och jag shoppade ingenting. Hörde ni?? Mamma blev stolt. Jag kan slita mig.. Men såg världens snyggaste skor på "din sko". åååh då var det nära att jag skulle bryta vadet. Men jag är ju bäst.
Spenderade mina pengar på mat istället. hahaha vi är alltid hungriga! lunch (buffe), godis, kina buffe m.m! Allt detta hann vi med på 6 timmar. Gick in på pressbyrån och köpte redbull, kärringen i kassan kräävde lägg eftersom man måste vara 15 år nuförtiden för att köpa energydrink. Och jag hade glömt mitt hemma, jag fick knappt köpa. Ser jag ut som 15 år eller?? Snart 17 och fick knappt köpa något som man måste va 15 år för.. haha känns ju bra. Skulle gärna växa några centimeter till..
Så kände mig överspeedad när jag kom hem, hoppade upp och ner av glädje i soffan. För i veckan ska vi boka kryssningen, pappa måste bara faxa över en kopia på mitt pass. Mexico here we come!
Ni får även två bilder ifrån alla hjärtans dag..

NEJ DET FUNKAR FORTFARANDE INTE ATT LADDA UPP BILDER.. vad fan är detta??

Ha en bra dag iaf :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0