det blev ingen match..

inställd match! Visst vi kunde åkt och försökt att spela matchen så bra som möjligt, MEN när jag kom till samlingen var vi 7 utespelare + en målvakt, och vi skulle åka typ 15 mil. Så halva "laget" ville spela och vi andra 3 tyckte det var bättre att strunta i det. Visst vi kunde gjort det bästa av situationen, men 2 avbytare? Det går inte.. Plus att en av dom 7 är halvskadad och KANSKE kan spela. Jag ville spela ikväll, det ville jag verkligen, för bara 2 matcher kvar, nu bara 1.. Men men. Blir fett sur på dom som inte ställer upp, alltid samma som tränar och spelar matcher, alltid!! Hoppas vi kan avsluta säsongen på bästa möjliga sätt nästa helg iaf..
Ikväll ska jag bara slappa, kanske gå ut och gå med jenny i slasket. För fyfaan vad all snö har smält helt plötsligt. Jag hatar sånt här väder, fast idag har jag sett asfalt för första gången på länge ;) haha :D
Känns toppen, ett steg närmare våren kanske? I really hope so! Vita tygskor och MC jackan, JA TACK.
PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0