Den Bästa av de Bästa gäst-bloggar!!!!!!!!!


Hallå alla snygga penisar & vaginor där ute!



Vad gör ni?! Va? Klart jag fattar, ni sitter vid en datorskärm och läser min tvillingsyrras blogg ofcourse & märker att något är annorlunda (?) det är bara för Frida bloggar..hennes mycket "vackra" tvillingsyster :D Visst är hon härlig? PRECIS!!! Peace, penisar <3




Lina då,, ska beskriva denna brud med ett ord: Snygga bröst! fast OOOJ, nu blev det visst två, glömde räkna..men ah ni fattar. För det har hon..lixom en C- D-kupa vill väl alla ha ?! Speciellt vi friidrottare som har små getingstick där brösten egentligen ska sitta stadigt på plats *suck*. Men tur att man får titta på dessa två boobies så ofta man vill (typ)(och feel them in mina händer graaaw) Se B1 och B2 röra sig med vindens kraft...VAAAACKERT :D



Idag har Lina vaknat, ätit, skitit och spelat fotboll. Faktiskt det enda hon gör om dagarna om jag ska vara ärlig. Eller vi får inte glömma MTV och bloggen då! HENNES FOTBOLLSLAG vann med MYCKET score idag på matchen mot vackra Reftele..väääldiiigt kul (menar det *NOT*)) Så har somsagt varit en vacker dag!



Jag började beskriva LinaSofia i början av texten med "snygga bröst". Men Lina är INTE BARA bröst mina kära och perversa killar där ute. Hon har och är sååå mycket mer..exempel en vacker pussy!!! Nää jag skojjar--för er pinjenötter som ej fattar TYP ;)
Hon är en riktig klippa faktiskt som ALLTID finns till för mig, hon är lixom rar och sweet! Hon är en god människa rakt igenom även fast jag kallar henne "falska fittslyna" när vi bråkar..men det är hon verkligen inte (förutom DÅ höhööhö sorry Linutt).

Lina är en smått naiv dagdrömmare med tankar som hela tiden flyter iväg på att RESA, vilket är hennes stora passion. Snart ska hon dra till våran högt älskade AmericanGirl Stephanie i Florida och förverkliga lite drömmar tillsammans med en underbar vän till oss båda. Är så glad, så glad för Linas skull! Själv kan jag inte hänga med pga jag är en fattig student som fördriver min tid i Växjö och tränar friidrott :P.Men vad gör det? Bara Lina får åka!      Skulle kunna äta mitt egna bajs för denna bruden, är inte det en kärleksförklaring i sig så heter jag fän Farmen Qristina ( Y )




LinaSofia är bäst på att massera också. Helt sjukt faktiskt! Innebandy och fotboll är också några specialiteer. Därimot är hon sämst på att vara vig och "shake that head". Hon är rätt dålig på att vara pigg också..jävligt lat om jag får be xD Sen en sak till jag inte gillar med henne är att hon gillar "boys like girls", det där bandet ni vet? KRÄÄÄÄÄÄÄK!!! Magnus Uggla ska det ju vara förihelvete unge :D



Lina har varit min bästa vän sedan vi låg i våran faders pung! Hon är den vackraste människan som finns för mig och jag älskar henne så otroligt mycket just föratt hon är Lina Sofia Åhsberg. Vill inte ha någonannan! Lina är unik, har aldrig fötts någon som är min LINA och kommer aldrig göra det heller, hon är helt enkelt lite ut över det vanliga i mina ögon. Hon är bäst!!! Saken är ju den att jag har RÄTT med ;)
HON ÄR EN SEXY BITCH MED ETT HJÄRTA SOM ÄR FUCKING SWEET <3



Nu ska vi kolla film och fisa lite..tarmen hänger inte riktigt med på allt...

Glöm inte att skippa i att spela någonannan..du är ju förfan BÄST som du är babe!!! (efter mig då men silver är väl ok?)

PeaceOut beautiful people!

Ta hand om er <3




//Frida Åhsberg
Tvillingsyster till Lina *Proud*










Kommentarer
Postat av: Riccard

Skadad? Ähh ja, en aning!!

2010-02-21 @ 21:22:18
Postat av: Riccard

Vad är det för språk du använder frida?? Kan undra vem som fått dig att bli så skadad... Jag har då aldrig vart så grov!

2010-02-21 @ 21:27:44
Postat av: sabina

Herregud. Det låter verkligen som en lite mini Riccard som sitter vid tangentbordet.

Ni är för roliga

2010-02-21 @ 21:29:33
Postat av: Miranda

Hahahahahaha! Verkligen ingen tvekan om vem det var som skrev det där! ;D Fan vilken knäppis du är Fridutt.. Men du veet att jag gillardej ändå!(; <3

2010-02-21 @ 21:48:21
URL: http://teenageboredom.blogg.se/
Postat av: stephanie

frida e knapp. gotta love her!

2010-02-22 @ 02:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0