who's that chick?

Goooodmorgon :)

Vaknade av att Frida satt på spinning cykeln med vrålhög techno musik. Aldrig får man sova när hon är hemma!
Tyvärr varken kan eller orkar jag följa med Linis upp till stan för att sola. Vaknade upp med feber, huvudvärk och näsan bara rinner, hallå mitt immunförsvar vart är du?!  Jag vill jätte gärna shoppa imorgon, annars vet jag inte vad jag gör, så det är bäst att jag håller mig inomhus idag. Ska gå de 200 m ner till mormor för att äta lunch, om jag inte somnar på vägen då. Känner mig allt annat än på topp, jag och min kropp vägrar sammarbeta..
Nu ska jag ta av mig pyjamasen och på med mjukis. Hörs senare!
PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0