vill pilla..

Min fina bror kom hem med min nya älskling tidigare ikväll, men som jag hade trott får jag vänta tills imorgon bitti. VADÅ VÄNTA? Jag är en person som hatar att vänta på något jag vill ha, det är fullt jävla omöjligt. Det får väl gå bara för det är julafton imorgon! Kan inte vänta tills jag får upptäcka min kamera, min nya ögonsten, guuud så underbart!! Ska försöka att inte vara för osocial imorgon och bara sitta o pilla på den. Julkänslan har kommit över mig nu, tydligen alla andra också enligt facebook. Ja vi vet att glögg och pepparkakor är gott. Roligt att folk har slått in de sista julklapparna, MEN jag drar dock inget större careface över bingolottos uppesittarkväll, faktiskt, sure det är mysigt visst!  Tycker det är mycket bättre att ha suttit och umgåtts med världens finaste familj och nu ligger jag i min säng och lyssnar på hiphop. Kanske byter ut mot min jul spellista på Spotify sen, men nä Shakiras Loca är för bra för det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0