vi försökte iallafall..

Dagens kategori i bloggkalendern är ''min första kärlek''. Men vet inte riktigt vad jag ska skriva om det, vet knappt vad det finns att säga. Iaf så vet den personen, det är ju det viktigaste, att vi två vet. Du skulle titta in senare på min blogg och läsa, nyfikna jävel :) Och jag LOVAR att aldrig mer hoppa över bloggkalendern, på hedersord! Tumme på den, härligt.

Har tillbringat hela min dag i Falkenberg, och det gick väl typ.. förjävligt. Vill inte ens tänka på det, vi gjorde väl så gott vi kunde om man säger så. Många av tjejerna gjorde det bra för att aldrig ha spelat innebandy innan. Sen att vi mötte tjejer som spelar i div 2, som jag, och en av tjejerna spelar i Pixbo Wallenstam= Elitserien. Att hon va grym fattar ni nog.

Ska fortsätta titta på Marie Antionette som jag inte hann se klart igår.

Uppdaterar efter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0