jordbävning och tomat



Godmorgon!!!

Har precis gjort en turism redovisning, och jag som hatar att stå inför massa folk o prata. Men nu var det bara fina tjejer i ifrån klassen och parrarell, så det gick brrraa. Fast det är något jag börjar bli bättre på, för några år sen blev mitt ansikte färgen av en tomat och mina händer som en jordbävning. Men allt kommer med åren har jag märkt. Börjar faktiskt tycka det är helt okej att prata inför folk! Låg uppe sent och smsade igår, fan ibland funderar jag på att stänga av mobilen, fast då vaknar jag inte på morgonen sen. Börjar skapa en ovana, jag MÅSTE smsa innan jag ska sova. Måste försöka bryta den. Är träningsledig idag och det jublar jag över, har matte efter skolan, efter det umgås med mina bästa vänner. Vi har inte hunnit ses på ett bra tag nu, och det suger stenhårt. Kommer behövligt, behöver få ut allt som ligger och skaver inom mig. Jag hatar mina känslor just nu, men jag kan inte hjälpa det. Hur mycket ska jag egentligen försöka? Jag vill så, jag vill jag vill jag vill, men det finns inte där, så som jag vill att det ska..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0