trött, så kommer mamma..

Inte gjort något vettigt hitills idag, känner att jag inte behöver det heller. Firade in lovet igår ju, så idag blir det ovanligt lugnt. Väntar på att Frida ska komma hem ifrån Växjö, skönt med sällskap. Hatar att vara ensamt barn ibland. Har kommit på en orsak till att jag tillbringar rätt mycket tid vid datorn, här pratar jag med alla mina vänner och delar med mig av mina dagar osv. Är van att alltid ha Frida att berätta allting för, nu förtiden när jag har några minuter över sätter jag mig här istället för att göra något annat, och det är ju rätt dumt endå. Bloggen tar en del tid, faktiskt. Mamma kom hem nu och hon TJATAR om dittan och dattan, snälla mamma jag är sjukt trött och sliten, jag orkar INTE. Tack :)  Hoppas Frida är på bra humör idag!  Nu ska jag titta på TV eller något.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0