plugg och tränings söndag

Goooodmorgon :)

Det enda, och ingenting annat jag ska göra idag är att plugga och träna. Vaknade för en stund sen, återigen av min älskade syster. Orkar inte röra mig ur sängen riktigt än så jag stannar här och börjar plugga istället. Går väl upp när mamma ropar att det är lunch ;)  Träning och FOTBOLL vid 5. Bästa som finns! Hoppas på jobbig träning idag, känner för att jobba hårt.

Nu har jag tagit ett beslut, äntligen. Känns befriande, kan börja leva igen. Idrott ska få en att må bra, inte tvärtom. Det blev inte som jag ville helt enkelt, det har tagit på min kropp och huvud. Finns annat jag kan göra i livet än att lägga ner så mycket tid och vardag för ''ingenting''. Har inte fått ut det jag ville, när jag vet att jag är så mycket bättre. Orkar inte va frustrerad längre, fyfan va skönt. Återkommer med mer information om detta!

Nu blir det ENGELSKA plugg för min del :)







weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0