underbar dröm inatt..

Godmorgon! Hade en helt underbar dröm inatt! Jag kom hem ifrån skolan och mamma sa '' Lina jag har hittat en jätte billig resa för hela familjen, vi flyger ifrån Köpenhamn imorgon eftermiddag så du kan gå upp på ditt rum och börja packa, vi ska till Thailand '' .   Samtidigt hade hon en sån där TV-reklams röst ni vet? Hade mer än gärna firat jul i underbara thailand, åh I wanna go baaack. Sitter vid köksbordet och försöker äta frukost, en risi frutti slinker ner rätt bra. Gah frukost är ingen höjdare, inte såhär tidigt på morgonen. Trots att jag har tyska första lektionen som är d-ö-d-e-n så ser skoldagen ut att bli slapp och skön, en håltimma på ca 2 timmar tackar man inte nej till! Kunde inte sova inatt så påsarna under mina ögon är huge! Nu ska jag borsta tänderna och göra det man alltid gör på morgonen.. Dagens bloggkalender kommer senare idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0