SVEA jackan..

Inte för att jag var först med bloggkalendern, men inte direkt sist heller, har inte sett speciellt många göra det. Men nu har ALLA börjat. Jaja tycker det är sjukt roligt att läsa iaf, får ju lite privat-info om folk helt gratis ;) Men äe hoppas inte alltför många börjar, det ska behålla sin charm! Som ett exempel som dök upp i huvudet just nu, ni vet SVEA jackorna? Jag ÄLSKAR dom, förra året ville jag verkligen ha en. Men I år är en SVEA jacka lika vanligt som ett par vita converse ungefär. Och det är synd, för i längden kanske det inte blir lika roligt att ha en jacka varannan tjej går runt med, det är verkligen synd, annars hade jag köpt en direkt. Men den är slut precis överallt, det är ett tecken på hur många som köpt jackan den senaste tiden..





Kommentarer
Postat av: mariana DG

den finns i göteborg gumman, men den är inte ens varm (:

2010-12-13 @ 20:01:05
URL: http://marianadg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0