such a beautiful disaster

Mitt pluggande går allt annat än framåt, har istället kollat på Step Up och ätit clementiner. Men äe nu måste jag sätta igång om jag vill somna ikväll med ett liiiite bra samvete iaf. Hoppas alla fina tjejer är taggade tills imorgon, hoppas bara mitt kära hem står kvar på onsdag morgon, men det vet man aldrig ;)  Ska ha lite förfest här hemma innan vi drar vidare på FEEEST! Party all night long!!!!!!!! Jullovet kan inte börja på bättre sätt enligt mig. Nu ska jag logga ut ifrån äckel facebook, varför fastnar man alltid där för? ÅH.  Nu ENGELSKA... heheh..



lina åhsberg and kristina huggins.. längdskillnad? att jag alltid ska vara kortast..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0