skoltrött



Sitter just nu i Oasen, har håltimma pga inställd svenska. Kan inte vår svenska och engelska lärare alltid vara i thailand? Hehe. Ska jobba direkt efter skolan, och enligt Posten har det aldrig skickats så mycket julkort som iår. YEEEEY!
Jobbar till 6 ungefär och sen ska jag hem och plugga på engelska provet som är nästa vecka. Bäst att börja i tid, typiskt mig att sitta sista kvällen och ha ångest för att jag inte började i tid. Jag tänker alltid ''äh jag ska bara.. gör det senare, nu börjar The Hills, gör det imorgon''   Har otroligt tråkigt och börjar känna mig skoltrött, skolmiljöööön är jag trött på just för idag. Samma dag ut och dag in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0