skit dag!!

Trött, feber och förskyld. Det är jag idag.. jag orkar inteeeeeeeeeeeee. Vf kan jag aldrig få vara frisk en längre period? Sen är min kamera helt cp, batteriet funkar inte så kan inte ens sätta på den. Mmmh pricken över i:et.. Ska kräva att få ett nytt batteri eller att dom lagar det imorgon på elgiganten, fan med.. Hoppas en heldag i Jönköping imorgon får mig att frisk. Morfar ska på sina vanliga sjukhusbesök imon i jkp så vi åker med honom istället, sure det är inte mycket som går upp emot Göteborg, men känner att tågen är inget att lita på just nu. Har inte lust att vänta på försenat eller inställt tåg i kylan, nä tack. Så Jönköping duger helt okej. Blir dock bara jag Frida och Eve. Nu ska jag titta på Linas kvällsbok och nysa för 33:e gången denna skit dag..



Kommentarer
Postat av: mathilda

Vi ska till jönköping vi med ;-)

2010-12-26 @ 19:04:21
URL: http://ttillan.blogg.se/
Postat av: Lina

Åh hoppas vi ses då :D

2010-12-26 @ 20:32:56
URL: http://liinasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0