sammanfattning 2010.

- Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Man gör nya saker varje dag!

- Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga speciella nyårslöften

- Dog någon som stod dig nära?:
Nej tack godegud!

- Vilka länder besökte du
Danmark, USA, Mexico

- Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Lite mer spontanitet, att bli 18 och att leva livet, på riktigt.

- Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
27 oktober

- Vad var din största framgång 2010?
Att jag gav mig fan på det här med matten och sen är det väl innebandyn..

- Största misstaget?
Svårt för att stå emot och säga nej till saker och människor.

- Bästa köpet?
Systemkameran

- Vad spenderade du mest pengar på?
Resor och kläder

- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Varje dag!

- Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
We no speak americano, dynamite, one shot, only girl, no hands, raisse your glass osv.

-Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Ledsnare tyvärr, har varit ett upp och ner år. Men överlag så mår jag alltid prima!!

- Vad önskar du att du gjort mer?
Spontanitet och tagit tillvara på saker

- Vad önskar du att du gjort mindre?
Suttit hemma hehe

- Hur tillbringar du julen?
Hemma, hos farmor&farfar och mormor&morfar

- Blev du kär i år?
kär o kär, skulle vilja säga gilla/tycka om riktigt mycket. Kärlek är en stor grej för mig

- Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
pengar till USA kanske osv

- Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jobbade, badade och öppnade presenter. Eftersom vi fyller år 1 Juli är det inte många hemma

- Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
spontanitet som sagt, kärlek kanske.

- Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Emg gina tricot? Nej men lite märkeskläder, tights, jeans, skjortor, toppar, några tunikor osv. Haha svårt att säga. Converse!

- Vad fick dig att må bra?
Längtan till USA och veckorna där, mina finafina vänner och familj. All idrott som omger mig dagarna i ända,loveit.

- Vilken kändis var du mest sugen på?
Alltid sugen på chad michael murray.

- Vem saknade du?
Stephanie och Frida!

- De bästa nya människorna du träffade?
Alla finingar i SP09A













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0