röda veckan.....

Har haft en otrolig mensvärk hela natten och den blir bara värre hela tiden, så aldrig att jag går runt i skolan hela dagen och sen stressar till jobbet för STÅ upp i 3 timmar och sortera. Har endå bara 2 lektioner idag.. Aldrig! Vill bara ligga i min pyjamas i soffan, i typ fosterställning och tycka synd om mig själv ;)  Ni killar som inte tror att det gör så ont? Har ni någonsin fått en pungspark!? DÅ vet ni hur det känns för oss stackars brudar! Haha. Hatar den röda veckan i månaden, den borde utrotas.
Ska försöka plugga lite idag, känns så waist att plugga på ett prov dagen innan vi får jullov. Nu börjar man slappna av, lovet börjar sätta sig i huvudet men nehe lärare tycker det är helt underbart att göra såhär, till och med Ola som annars är bäst. Nu ska jag traggla substantiverade adjektiv.. haha ni hör ju :o 
PUSS.



vill måla om mitt tak vitt, ser förjävligt ut!

Kommentarer
Postat av: mariana DG

nu börjar de likna nått, taket ska va vitt gumman haha =)

2010-12-20 @ 12:08:40
URL: http://marianadg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0